söndag 8 april 2018

Blev 1 timme styrka innan vi skulle hem

Vi skulle inte åka ifrån hotellet förän 12:00 så jag passade på att styrketräna 1 timme innan frukost. Vi har ju kört yoga innan frukost också som en riktigt bra uppmjukare innan cykelpasset också här under lägret.

De har de mesta maskiner och vikter här på gymmet och det är ganska stort också så det var lika bra att ta ett kort pass när jag ändå skulle vara här nere och ta yogan.
Några hade planer på att ta en kort cykeltur idag men jag packade ner cykeln redan igår då jag inte ville stressa med den.

Har blivit många mil och timmar här nere. Fick ihop 994km på 9 dagar och 39,15 h. Det är nästan mer än vad jag kör på en hel månad i vanliga fall. Det lär bli ett par vilodagar när jag kommer hem.
Men nu är det dags att lämna den här fina ön för den här gången.

Kommer sakna de roliga nerförsbackarna och min hatkärlek till uppförsbackarna. De är ju grymt jobbiga att cykla uppför men ändå skönt att få ta i.

Ska bli skönt och komma hem till min älskling Eva och de små busfröna som jag inte varit med på 10 dagar nu.
Det är det enda jag saknat här.



Inga kommentarer: