söndag 18 mars 2018

En dag i Norrköping

Igår kväll åkte jag och Eva till Norrköping utan barnen. Jag hade fått en hotellnatt med middag av mina föräldrar som jag hade utnyttjar nu.
Min mor och far var även snälla och tog hand om barnen medan vi var borta, riktigt snällt så jag och Eva kunde få lite kvalitetstid.

Vi bode på Best Western Princess Hotel mitt i stan. Fint hotell med grymt sköna sängar i rummet vi fick och en riktig god middag till.
Vi fick en tapasmiddag i hotellets egna restaurang som var riktigt god.

Vi passade på att gå på bio också då biografen bara låg 50 m bort. Vi slog till på 
  med Rachel Mcadams och Jason Bateman, riktigt rolig actionkomedi.
På morgonen blev det en liten promenad på stan för att se vad det fanns för roligt att se.
Av någon anledning så hamna vi i det gamla industriområdet i Norrköping.

Var ganska cool med alla vattenfall och kanaler.

Nu har vi kommit hem och både barnen och mina föräldrar hade överlevt så det var skönt.

Inga kommentarer: