söndag 28 januari 2018

Finfest hos Jocke och Jessica

Nu har det varit en grym 40 och 30 års fest hos Jocke och Jessica. Temat för kvällen var bokstaven J. Så vi skulle vara utklädda till något som började på J så jag fick bli en jaktpilot och Eva fick bli en jägare.

Grym tillställning som vanligt hos Jocke och Jessica. De har alltid en massa roliga upptåg hos sig.
De hade gott all-in på J så maten började på J och alla låtar som DJ:n plockat fram började på J och vi körde olika teambullding lekar som skulle ha J med sig.
Det var full fart hela kvällen.

Nu var det dags att börja dra sig hemåt och ta adjö till Falun för den här gången.
När vi skulle hem så upptäckte jag att min insulinpump hade slutat fungera. Hade en gamal penna med mig i reserv ifall det skulle skita sig. Men typiskt nog hade insulinet blivit gammalt och verkade inte fungera som det skulle.
Det blev en vända in till Falun akuten för att se om de kunde byta den och det gick som tur var. 

Så nu har jag ett gäng extra på vägen hem här.

Inga kommentarer: