fredag 26 januari 2018

Cykloteketbesök för att hämta nya fina Trek prylar

Idag blev det ett besök på Cykloteket i Bromma för att hämta ut min nya Bontrager Velocis MIPS hjälm hjälm.

Den satt helt perfekt och måste nog säga att det är en av de snyggaste hjälmarna jag har haft enligt min smak. Kommer passa så grymt bra till min Top Fuel 9,9 som också har en massa rött i sig i samma kulör.
Klämde och kände på min nya Trek Procaliber 9.8 som precis hade kommit och skulle monteras klart till nästa vecka också. 
Blir en riktigt grym vinter/träningshoj

Jag cyklade ditt med Jonathan Wallin som skulle hämta ut sin nya Trek Top Fuel 9.8. Riktigt fin heldämpad hoj.
Mästermeken Fredrik hade satt ihop allt till perfektion så det bara var att sätta sig på cykeln och trampa iväg.

Kommer bli hur fint som helst det här.

Inga kommentarer: