onsdag 27 december 2017

Mellandagsrea och svårt att hitta jeans

Idag var det jobb då jag ska arbeta hela julen. Tänkte att då jag ändå varit i Thailand så kan jag spara semestern och jobba nu i stället.

Tänkte också jag skulle försöka hitta lite kläder på mellandagsrean då det börjar bli lite tomt i garderoben. Men det var helt omöjligt att hitta ett par snygga jeans som inte var slimfit. Jag hitta en hel del som såg snygga ut men de var  alldeles för tighta. Jag vill ju inte att de ska sitta som ett par cykelbyxor, speciellt om det inte är någon stretch i dem så det inte går att röra sig.

Efter ett tag så fick det till slut bli en sån här tröja och ett par sådanahär jeans. Det får duga, jeansen satt bra men var på gränsen till för tighta men såg snygga ut enligt min smak i alla fall.



Inga kommentarer: