fredag 10 november 2017

Vilodag inför Groopencross i Västerås i morgon

Idag blev det vila. Brukar oftast köra ett väckpass dagen innan tävling men idag han jag inte riktigt med. Var alldeles för trött på morgonen för att orka upp på Monarken då det varit mycket jobb och sena kvällar.
Men jag hoppas jag inte är helt off inför morgondagens Groopencross i Västerås.

På kvällen så hade jag Oskar och Emilia då Eva skulle ut på middag med en kompis och jag skulle på middag inne i stan med barnen och mamma. 
Blev en trevlig kväll inne i stan med barnen och mamma och en massa god mat. Blev lax och ungsbakad potatis för min del då jag inte ville flotta ner mig för mycket inför morgondagen.

Sen var det raka vägen hem och packa ihop allt så jag inte skulle behöva göra det i morgon bitti då jag ska iväg ganska tidigt.

Nu är det bara att hoppas att jag får sova lite så jag inte är helt trött i morgon.

Inga kommentarer: