tisdag 18 juli 2017

XCO och XCE SM banan testad

Blev en lång dag idag. Kom iväg 6 timmar senare än planerat då det blev en massa strul. Kom fram till Värnamo runt 20:00 och fick ta ett par snabba varv runt XCO och XCE banan. De hade lagt till ett nytt drop på XCO banan som hete Vertikalen som jag inte riktigt vågade ta ikväll när jag var ensam. Tror inte den är så farlig det är bara att den är djävligt brant och lite småhög.

Dock så är det inga hinder där nere så det borde bara vara att släppa på och rulla ner lite fint. Som vanligt är den säkert löjligt enkel bara jag vågar köra ner. Får se om jag testar den i morgon.
Blev en sen middag kl 22:30 sen hoppas jag får sova ut lite i morgon, skulle verkligen behöva det för en gångs skull.

Får se vad man ska göra i morgon. Hade tänkt vila ifrån träningen men skulle samtidigt vilja ta vertikalen.

Inga kommentarer: