torsdag 6 juli 2017

Strava KOM runt Hagaparken

Idag blev det sista hårdpasset innan Mörksuggejakten som går i helgen uppe vid Rättvik.
Körde min vanliga väg runt Edsviken och Hagaparken för att slippa trängas med bilarna. Körde på mellan grindarna runt Edsviken och kom in på Strava KOM tid med 59 sekunder.

Sen blev det till att rulla lite lätt till Hagaparken där det var dags för nästa fartsträcka.

Kände mig lite seg i benen och tyckte det gick lite hackigt genom första skogsbiten och det kändes som jag inte hade något supertryck i benen så när jag kom i mål, trodde jag att jag skulle hamna på ca 8 minuter men det visade sig sen att jag fått ny KOM tid med en 5 sekunders putsning så nu ligger jag på 7:26.


Påväg hem sen så blev det väldigt lugnt. Tänkte att det är dags att återhämta sig till helgen nu.
Så det blev samma väg tillbaka fast i fikatempo.

2 kommentarer:

ger ro sa...

Lycka till i helgen

Per Kumlin sa...

Tackar så mycket. Jag hoppas jag orkar upp för startbacken:-)