söndag 25 juni 2017

Skogsdistans med MTB Täby

Idag blev det ett långt distanspass för omväxlings skull. Tänkte jag skulle komma iväg tidigt så jag skulle kunna slappa resten av dagen. Såg att MTB Täby hade träning kl 09:00 vid Löttinge så det passade bra.
 
Med MTB Täby vet man att det kommer bli riktig mountainbike i skogen och så även denna gång.
Blev riktigt fina stigar där det mesta var ganska tekniskt krävande.
 
Jag hade lite problem med de tekniska partierna idag och lyckades köra av 2 spångar idag klottade ganska fint. Vet inte vad jag höll på med.

Blev en del hårdkörning och jag började bli lite seg på slutet. Kändes att det var ett tag sen jag körde långt.
 
Blev runt 5 timmar och 90 km när jag kom hem och det var på uteslutande fina stigar så det var riktigt fint.

Inga kommentarer: