måndag 12 juni 2017

Oakley Crossrange XL och Radar EV Pitch

I helgen så fick jag hem ett par nya fina Oakley glassögon.
Först var det mina raceglassögon som jag ska ha när jag tävlar. Det blev ett par Oakley Radar EV Pitch med Prizm linserna. De är grymt snygga och sköna men det bästa är linserna som är kontrasthöjande så man ser allt i skogen men ändå blockerar starkt solljus så jag inte blir bländad när jag kommer ut på öppna fält med starkt ljus.
 
Sen blev det ett par Oakley Crossrange XL som jag tänkte ha som vanliga leasure glasögon när jag går runt på stan utan cykel. De hade en liten fin finess där det gick och byta ut själva skalmen till glasögonen ifall man ville ha en helt ren svart lackad skalm eller en lite sportigare med gummifäste så de inte halkar av så lätt.
 
Blir riktigt fint det här. Passar mig i smaken perfekt.
 

Inga kommentarer: