onsdag 21 juni 2017

Fiskartorpetbanan x 2

Ikväll blev det ett par varv på den långa Fiskartorpet banan. Planen ifrån början var att köra 2 hårda varv med en paus emellan. Dock så började jag känna mig seg redan efter första långa backen. Hade haft högt blodsocker innan jag skulle dra ifrån jobbet och det verkade som jag tagit för mycket insulin trots att jag tog mindre än vanligt.
Blev till att stana och käka sen blev det lugn körning resten av första varvet för att låta sockret komma ut till musklerna.
 
På andra varvet var det dags att dra igång ordentligt igen. Kände mig lite bättre och piggare och fick upp en ganska bra fart dock så missade jag lite tekniskt i några kurvor där jag fick lite stopsladd. Var väl inte helt vaken än. 
Vet inte vad jag fick för tid för min Strava på mobilen verkar missa typ hälften av alla segment som jag kör.
Fick i alla fall lite hårdkörning.
Körde på lite i skogen på vägen hem också för att få lite mer tid på tröskeln.
 
Var skapligt tort och fint ute så det var skönt. I morgon blir det nog bara lätt jobbpendling för lite återhämtning.

Inga kommentarer: