fredag 7 april 2017

På Arlanda påväg till Mallorca

Ja då är jag äntligen påväg till Mallorca. Är inte den morgonpigga typen så att vakna vid 5 var inte det roligaste.
Hoppas det går att sova lite på flyget. Ska bli grymt kul att få köras lite ordentliga backar för en gångs skull både upp men framförallt ner. Det är en härlig känsla och bara gasa på nerför slingrande serpentinvägar.
Det är första gången jag drar utomlands med hela CRT teamet också. Har varit på Gran Canaria ett par gånger förut men då har vi inte varit så många som nu.

Ja nu är det dags att checka in och flyga iväg. 
 
Det ända som är tråkigt är att jag kommer sakna min familj otroligt mycket då de inte kunde hänga med den här gången. Tur att Messenger och Skype finns så jag kan hålla kontakten medan jag är borta.

Inga kommentarer: