torsdag 6 april 2017

Mallorca here I come

Jag har nog aldrig varit så snabb på att packa som inför den här resan. Jag var redan klar igår, det måste vara någon typ av rekord.
Det var ett bra tag sen jag var där sist. Det måste nog varit runt 15 år sen minst för jag kom ihåg att jag körde på min första racer då, en gamal blå Eddy Merckx allu racer med full Shimano Dura Ace. Den var riktigt fin.
Nu blir det en grymt lätt och fin S-Works Tarmac Dura Ace. Ska bli riktigt kul. I stort set hela CRT laget skall med och vi kommer att bo på Club Pollentia i Allcudia. Ser ut att bli riktigt fint.
 
Kommer bli mycket hårdträning där med alla snabbingar i CRT. Både landsvägslaget och MTB laget ska ditt så det kommer bli spännande.
Nu börjar det bli dags att lägga sig då jag ska upp kl 05:00.
Skönt att jag redan hade packat klart.
 

Inga kommentarer: