tisdag 3 januari 2017

Styrketräning

Idag blev det styrka på jobbet. Körde ben och coremuskler som vanligt. Försökte mig på nytt personligt rekord på benpressen och klarade 4x4 på 250kg. Vet inte om jag skulle klara mer men jag vågade inte lasta på mer då maskinen inte hade något endstop.
 
Körde marklyft också med fria vikter. Där blev det bara 130kg. Kände att jag inte riktigt hade rätt teknik så jag ville inte ladda på mer.
Blev nästan 1 timmes träning.
Blev storhandling innan jag skulle hem så jag kom hem lite sent. Hade tänkt köra ett 4x4 pass på Monarken också. Men då jag kom hem sent så fick det bli middag först.
Sen ville jag vara med barnen också och då de små liven har vänt upp och ner på dygnet så somnade de inte förän kl 23:00.

Var inte direkt motiverad att sätta mig på Monarken sen då jag ska upp och jobba i morgon så det blir till att gå och lägga sig istället.

Inga kommentarer: