lördag 28 januari 2017

Full fart framåt

Idag har det varit full fart hela dagen. På morgonen så kom köparen till min Stumpjumper PRO Carbon WC och hämtade cykeln. Så nu är alla mina cyklar ifrån 2016 sålda.
På för och eftermiddagen var vi ute vid Tyresta Nationalpark och träffade på Johnnys och Jenny:s nya tillskott i familjen. En sött liten Jonathan.
 
Vi tog ett varv på barnvagnsstigen tror jag det heter som är 5 km långt.
Riktigt fint där ute. Vi blev ett gäng som var ute och promenerade där och hälsade på nytillskottet Jonathan.
 
Vi passade på att titta lite på djuren där också innan vi skulle hem. Fin dag ute men stackars Emilia var tydligen inte på humör för att gå ut och vandra idag. Hon gallskrek genom halva vändan. Hon som brukar gilla att vara ute och springa i vanliga fall.
När vi kom hem fick Emilia gå hem och sova med Eva så passade jag och Oskar på att testa Klättercenter ute vid Akalla.
Nu fick Oskar testa att klättra för första gången och jag fick testa mina nya skor.
Oskar tyckte det var superkul och gick på det svåraste på en gång.
 
Jag lovade honom en Nutellamacka om han lyckades klättra längs hela sidan av den här vägen också för jag trodde det skulle vara en liten halvklurig utmaning. Han satte den såklart på första försöket utan problem.
 
Det var riktigt kul och klättra runt och jag är imponerad över Oskar att han klara så mycket när han har varit ute och sprungit i typ 6 km på dagen också.

Inga kommentarer: