tisdag 17 januari 2017

Dubbelpass idag

Planen var att köra ett 4x4 pass på morgonen innan jobbet och sen köra styrka vid lunch.
Dock så var jag alldeles för trött på morgonen då Emilia inte riktigt velat sova inatt.
Fick kasta in handduken på det passet. 

Blev styrka på lunchen i alla fall. Körde ben och coremuskler som vanligt.
Blev knäböj där jag lyckades med 5 reps med 250kg på stången i 4 set. Det tog fint för benen.
 
Blev runt 50 minuters träning. Kommer sitta fint i benen då jag körde utfall också.

Tänkte jag skulle försöka köra ett intervallpass på Monarken på kvällen då det inte blev något i morse.
Men med ett par totalstumma ben ifrån styrketräningen så var det inte lättkört. Försökte först med 4x4 på 400watt som det var tänkt ifrån början.
Orkade dock inte ens 1 intervall så jag tänkte att jag kör 1 minutare tills jag inte orkar hålla över 500 watt.
Lyckades med 6 stycken sen var det helt skört.
 
I morgon får det bli lite lugnare träning. Tror det får bli jobbpendling.

Inga kommentarer: