söndag 25 december 2016

Då var julafton över

Den här dagen gick fort. Började morgonen med att storstäda då vi skulle fira julen hemma hos oss. Fick både tvätta, dammsuga, dammtorka och fixa badrummen. Vill ja ha någorlunda snyggt när vi ska fira jul.
Mina och Evas föräldrar skulle komma runt 14 tiden så jag tänkte jag skulle hinna träna lite och göra plats för all julmat också.
Blev ett kort varv runt Järvafältet där jag körde ganska lugnt och försökte lära mig köra på bakhjulet.
Var fint ute men mycket blöttare än vad jag trodde.
 
Väll hemma så väntade Kalle Anka och ett riktigt julbord med en massa mat. Vi körde knytkalas så det blev mycket goda saker,
 

Sen var det dags för den efterlängtade julklappsutdelningen. Framförallt Oskar var mycket mycket ivrig att få öppna allt.
 
Det blev en massa 
fina julklappar så nu har vi så det räcker tills nästa jul.
 

2 kommentarer:

Stefan sa...

Vi mötte dig vid Bolinder.

Per Kumlin sa...

Det missa jag, Var ni ute och promenera?