onsdag 23 november 2016

4x4 på 400 watt och VAB

Idag blev det till att vara hemma med stackars Oskar som mådde pyton och hade 39 graders feber.

Blev ganska lugnt här hemma men Oskar är fortfarande grymt pigg för att ha så hög feber och ville klättra och klänga på mig. Hoppas inte jag blir sjuk nu lagom till vi ska åka till Thailand.

Han med ett kort träningspass på Monarken här också.
Körde 4x4 på 400 watt. Var riktigt under ytan idag. Klarade inte ens 2 intervaller utan fuskpaus.
Sista fick jag till och med ta 2 småpauser på.
Hoppas det bara var tillfälligt trötta ben och huvud och att jag inte gott ner mig helt.
 

Lyckades i alla fall öka lite den sista halvminuten trots att benen stod rakt ut. Skönt med ett bra avslut i alla fall.
 
Får se om jag är frisk i morgon och kan ta ett sista cykelpass innan vi reser iväg.
Sen blir det inte mycket cykla på 2 veckor.

Inga kommentarer: