torsdag 13 oktober 2016

Batteriet tog slut

Idag var det dags att crossa lite och köra med lampa för första gången efter sommaren.
Blev ganska lugnt till jobbet men fick ändå den bästa tiden på den vägen genom Edsviken och Hagaparken. Tror jag hade grym tur med de flesta rödljusen. Man kan bli ståendes ganska länge på en del korsningar om man har otur.

På vägen hem tänkte jag köra lite intervaller. Kom iväg sent så jag fick dra på lampan ganska tidigt.
Det gick bra i typ 20 minuter sen slockna den. Tur jag inte var ute mitt i ingenstans för då hade det blivit jobbigt.

Nu var det bara att rulla hem lite lugnt.
Blir till att köpa nytt batteri till helgen här så jag kan köra ordentligt här i vinter.

Det är ju grymt kul att köra ute på kvällarna så jag måste ha något batteri som håller ett tag på max effekt.

Inga kommentarer: