onsdag 14 september 2016

Test av nya Fiskartorpet banan

Idag blev det lättare jobbpendling till jobbet längs med Edsviken. Riktigt trevligt i det fina vädret.
På väg hem blev det en tur till Fiskartorpet. Tänkte jag skulle testa den nya förlängda banan där.
Har kört den en gång förut men då visste jag inte om jag hade kört rätt.
Nu var det lite bättre markerat och det fanns stora fina skyltar i de större korsningarna. Lyckades ändå köra fel på 2 ställen. Det var några ställen där det fanns röda snitslar uppe i skogen där det inte såg ut att vara någon bana och det stämde. Vet inte om det är någon som lekt med banden eller om de bara råka sitta fel.

Det blev 2 varv lite halvhårt, lyckades köra fel på andra varvet också då jag missade en vänstersväng på slutet. Ska nog ditt snart igen och testa att köra lite snabbare och hitta runt hela banan utan att köra fel.
Det är en riktigt rolig bana. Bra flow och mycket upp och ner och roliga svängar. Får se om jag kan komma under 20 minuter på den snart. Var grymt torrt och fint idag också och banan var prepad och fin.






































Körde hem lite lugnt sen innan det blev för mörkt. Det är fint runt Norra Djurgården och längs Edsviken där jag körde hem.

Inga kommentarer: