fredag 9 september 2016

Laddad och klar inför Hammarby Hill XC och XCM SM

Ja nu har jag vilat i 3 hela dagar. Får se hur det kommer gå i helgen nu. Det är Hammarby Hill XC i morgon. Skönt med hemmatävling så jag slipper resa så långt. Det får också agera som ett ovanligt hårt väckpass inför XCM SM i Ånnaboda på söndag
Det gick ganska bra förra året med en 2:a plats på Hammarby Hill XC och jag var med väldigt långt fram trots en backig banan på XCM SM ända fram tills jag krascha med ett par mil kvar.

Hoppas slippa kraschen i år men att jag kan hålla mig långt fram hela tiden. Ja i morgon får vi se hur det ligger till med formen efter 3 dagars vila. Ska bli kul att få köra lite i Hellas på Hammarby Hill för det är riktigt roliga spår där.

Nu har jag i alla fall packat allt inför helgen så jag kan ta det lugnt på kvällen och bara relaxa.






























Barnen har också redan gott och lagt sig. Det måste vara någon typ av rekord. De brukar aldrig somna innan 22 annars.

Har hunnit hämtat lagets fina Dacia Lodgy också så nu behöver jag bara tänka på att käka frukost och sen dra i morgon, riktigt skönt.

Inga kommentarer: