fredag 30 september 2016

Crossesången närmar sig med stormsteg för mig

Nu är det inte långt kvar till den första CX cupen för mig i år. Premiären blir i Falun nästa vecka.
Min Specialized Crux X1 har kommit och jag har hunnit köra några pass på den och ställt in i stort set allt till perfektion.






















Mitt ProChip Flex kom i går så nu får jag starta tävlingarna också utan att behöva fixa med lånechip.



Nu är det bara ett par tubhjul som fattas så är cykeln tävlingsklar. Har beställt ett par Roval CLX 32 Disk Tubular så jag hoppas verkligen de hinner komma tills nästa vecka.
De är en helt ny modell för i år som skall vara både lättare och mer aerodynamisk än sin föregångare Roval CLX 40 Disk Tubular så det låter riktigt bra.
Det var några år sen jag körde med tubhjul på cross så det ska bli riktigt kul när de här kommer.

Inga kommentarer: