onsdag 31 augusti 2016

Uppladdning inför Bockstensturen

Idag så var det dags för lite återhämtning. Efter gårdagens tömningspass med nästan bara vatten att dricka under träningen så var det dags att vila upp sig lite och förhoppningsvis bli lite pigg i benen igen. Det är ju på lördag som jag hoppas vara helt återhämtad och ha lite sprätt i benen. Det är sista tävlingen för mig i Långloppscupen så det skulle vara skönt att få avsluta bra där.

Jag ligger ju trots att jag har missat en del tävlingar och kört mindre bra på en del fortfarande 5:a i totalen. Skulle var skönt och kunna behålla den och då jag kommer missa sista så gäller det att köra bra på lördag.

Jag värmer upp med Cefaren som jag hittade i källaren för ett litet tag sen. Det känns i alla fall bra så jag hoppas den gör någon nytta för återhämtningen.






































Har annars varit ganska lugnt här hemma, har sprungit runt med småttingarna på gården här. Emilia har fått riktig fart på benen nu så det gäller att hänga med när hon springer iväg.


Inga kommentarer: