måndag 29 augusti 2016

Typ sommarens 2:a Monarkpass

När jag vakna upp i morse så ösregnade det så jag var inte så supersugen på att cykla till jobbet solskenscyklist som jag är.

Kom hem och det var fortfarande regn. Eva ville gå och träna också så det är klart hon skulle få det så jag passade på att lägga ungarna medan hon var ute.
Hade en liten plan på att testa och springa igen men när Eva kom hem så ösregnade det igen.

Det fick bli till att damma av Monarken som jag typ bara har kört en gång här under sommaren. Brukar vilja köra utomhus så mycket det bara går då jag tycker det är roligare.

Tiden hade rullat iväg och jag kände mig ganska trött och seg.
Kom upp på Monarken lite efter 22 så det fick räcka med 2 stycken 4 minuters intervaller på 410 watt.
Första kändes riktigt trög men 2:a flöt faktiskt på ganska bra och jag kunde sitta och trampa genom hela intervallen.

Det brukar betyda att jag inte är helt under isen.

Är det finare väder i morgon så ska det bli ett utepass igen. Funderar på om jag kanske ska hänga på en CK Valhall träning. Men först ska jag gå och sova och få lite återhämtning.

Inga kommentarer: