onsdag 17 augusti 2016

Återhämtning i rengvädret

Idag blev det lugn jobbpendling. Tog Epic:en och körde genom Ursvik på väg till jobbet. Påväg hem ifrån jobbet var jag och hälsade på Cykloteket i Västberga för att införskaffa lite grejer.

Det hade börjat regna en hel del innan jag skulle cykla iväg och det verkade förfölja mig.
Det var sol runt omkring mig men ditt jag skulle cykla så regnade det såklart.

Men när jag började närma mig Ulriksdal så klarnade det upp mots Edsviken men var fortfarande en massa regn mot Ulriksdals hållet. 
Det blev ju ett ganska lätt val. En tråkig väg med en massa regn eller en fin väg längs vattnet med sol.
Det blev såklart längs vattnet.




























Nu är det dags att lägga sig så jag blir någorlunda pigg tills i morgon.

Inga kommentarer: