fredag 29 juli 2016

2 varv på NICK spåret på rekordtid

Blev lite träning idag. Körde ut till Ursvik och tog 2 varv med min EPIC.





























Tänkte att jag skulle köra på så gott det gick och se vad jag kunde få för någon tid. Första varvet kändes lite krystat och jag fick inte till tekniken riktigt. Blev mycket sicksakande och konstiga spårval.
Fick ändå tiden 28:44 som blev min bästa tid för tillfället. Sen blev det till att köra ett varv till. Fick till spårvall och tekniken bättre och hade ett bättre flow. Dock så råkade jag köra lite fel och tappade väll kanske 10-15 sekunder.

Kom i mål på 28:23 så det blev nytt personligt rekord så det kändes bra.





























Kul att få till en skaplig tid på de tekniska stigarna. Nu vill jag ner under 28 utan felkörningar.





























Blev lite bad på dagen också. Vi drog ut till Tenöbadet vid Vaxholm och simmade runt lite gran. Oskar simmade riktigt bra och tog några längder mellan stranden och bryggan som var ute i vattnet.






















Emilia fick vara på flotten och hon var nöjd med det.






















Testade på att dyka lite men det var inte så djupt, högst 6-7 meter. Men det var kul att få dyka lite.

Inga kommentarer: