måndag 30 maj 2016

VAB och försök till uppfrisknade till Stockholm 4 dagars

Ja det går inte alltid som man tänkt sig. Har varit småsjuk sedan Pearl Izumi MTB. Det har gott fram och tillbaka och jag har väl varit lite för tidig med att dra igång träningen dum som jag är.

Det är just det där när jag känner mig skapligt frisk och inte vill vara ledig ifrån jobbet då jag är pigg.
Då kommer träningslusten fram och jag skall bara ut och rulla men det blir sällan bara rulla.

Nu hade barnen otur att åka på något skit och båda spydde inatt så det fick vara hemma och VAB:a.
Tänkte då att när de sover middag så ska jag också sova så jag förhoppningsvis kan friskna till helt.
Fick faktiskt en hel timme, det brukar aldrig hända. I vanliga fall är det alltid någon som inte vill sova och ska hitta på en massa buss.

Blev inte så mycket lugnare än så. Jag har ju svårt att bara sitta still så när barnen var vakna och lekte så storstädda jag köket medan jag lekte runt med småttingarna så nu är det rent och fint.

Det är Stockholm 4:a dagars nu i helgen och jag hoppas verkligen att jag har friskant till ordentligt till dess. Skulle vara kul och få komma ut och köra lite landsväg och få träna på ordentligt igen. Det var ju ett tag sen nu.

Ser ut och bli ett riktigt stort startfält. 79 stycken är anmälda i min klass H40 på första loppet Arlanda Test Track

Nu är det bara att försöka vila och bli frisk och förhoppmimgsvis hinna med ett litet väckpass åtminstonde.

Hoppas vi blir många CRT:are på pallen som för några veckor sen på Arlanda Test Track.

Inga kommentarer: