fredag 13 maj 2016

Mot Billingeracet

Nu bär det snart av mot Skövde och Billingeracet. Planen var ifrån början att komma iväg tidigt och hinna testa starten och målgången av Billingeracet.

Vi hade en åkare som hade oturen och inte kunde komma ifrån jobbet så fick jag ändra lite på schemat. Fick bli en intervall uppför Väsjöbacken. Körde strax över tröskeln så det var ingen maxning på långa vägar.

När jag maxar så brukar jag vara så död när jag kommer upp till toppen så jag måste lägga mig ner några minuter. Nu var det mer att jag kom upp lite anfådd och skulle kunnat köra ner på en gång och ta en intervall till.
Blev ändå en ganska bra tid för mig. Fick 3:20 så det får jag vara nöjd med.



 


























Tänkte köra ett varv lite halvhårt på Blå Spåret också men lyckades få en punktering så det blev till att rulla hem istället. Hoppas det räckte i alla fall med det korta passet och få benen till att vakna tills i morgon.









 



































Nu blir det en skön lång resa ner till Skövde i den stora Teambussen uppvärmda och klara.


Inga kommentarer: