måndag 23 maj 2016

Jag har syndat

Ikväll så var jag så grymt sugen på chips. Det är min lilla akilleshäl. Det värsta är att har jag väl öppnat en påse så är det svårt att sluta innan den är slut.
Var på Citygross och handla där de självklart hade de 2 för 32:- så det kunde jag ju inte säga nej till. Att de sen hade godis för 39:90 kg gjorde inte saken bättre.
Så det blev en hel korg med grönsaker och frukt och sen kom de här onytigheterna.





























Såg nog lite kul ut i kassan när vi bara lassa upp en massa nyttiga saker och sen avsluta med den här skiten.

Men ibland får jag unna mig lite skit också annars blir det nog svårt att hålla en diet för övrigt. Kan ju inte sluta helt med alla onyttigheter, någon måtta får det vara.

Nu ska jag käka lite chips och njuta ett tag.

Inga kommentarer: