onsdag 11 maj 2016

Flowride Strava KOM

Ikväll blev det ett kort och halvhårt pass igen. Eva skulle träna på kvällen och jag han inte köra innan hon skulle ut.
Orkade dock inte köra på Monarken när det var så fint väder ute så jag tog ett kort pass på Flowride innan det blev mörkt.

Körde ett uppvärmningsvarv och rensade lite på banan då det låg en del kvistar och skit på banan som kunde haverera bakväxeln eller något annat dyrt på cykeln.

Slog mitt personliga rekord och fick till och med ett Strava KOM på banan. Så den nya tiden att slå nu är 3:51.






































Sen blev det lite lugn cykling runt Edsviken. Det är fint runt vattnet här.





























Jag försökte mig på att lära mig cykla på bakhjulet också. Jag har ju ett litet mål att klara 100 meter på bakhjulet innan nyår. Just nu går det lite trögt. Kom väl bara 10-15 meter idag så det är en bit kvar kan man lugnt säga.
Min Epic är som tur var väldigt lätt att få upp på bakhjulet det gäller bara att jag hittar balansen.
En vacker dag skall det gå.

Inga kommentarer: