torsdag 18 februari 2016

Tomtits expriment i Kina

Idag var vi på utflykt till de nya delarna av Ningbo ditt min bror Hans snart skall flytta.
Vi skulle in på något som kan liknas vid TomTits Expriment hemma i Stockholm.
Så vi testade att ta tunnelbanan ditt och sen knatta för att få se lite hur det ser ut häromkring.






















Det var riktigt stort där inne, 3 stora plan med en massa roliga saker som man kunde testa som var kul för både stora och små.






































Personligen tyckte jag den här rymdpromenaden var lite kul. Det är tur att man har barn med sig så jag kan leka av mig lite utan att skämmas.






















Vi han bara gå igenom plan 1 den här gången då vi fastnade på alla  stationer överallt så det får bli en vända till hit innan vi åker hem.






















I vanlig ordning så var Emilia och Oskar den stora attraktionen här. Så fort vi kom in någonstans så kom alla springande och skulle fotografera och klappa.
De är nästan lite småfräcka en del kineser för en del frågar inte utan går bara fram och fotar och tar upp Emilia. Får ta det positivt att de tycker Oskar och Emilia är så fina.






















Han med en liten lunch när vi var här också. Idag fick det bli västerländsk mat i form av en riktig hamburgare.
Tycker dock att man skall försöka att äta riktig kinamat när vi ändå är här. Den är riktigt god och inte alls som på de Svenska Kinarestaurangerna.























I morgon så blir det till att försöka hitta lite nya berg igen att ta sig upp på. Får se vad jag skall hitta på då.

Inga kommentarer: