söndag 14 februari 2016

Från 25 + och sol till 0 och snöblandat regn

Vädret skiftar verkligen här i Kina. Ifrån att vara 25 plusgrader och sol och det går att köra i kortbrallor och korttröja ena dagen till 0 gradit och snöblandat regn nästa dag.





























Hade tänkt att försöka hitta upp i lite nya berg idag men jag hade inte riktigt kläder med mig för att klara 0 gradigt och regn och dessutom halvblåsigt nedför så jag skippade cyklingen idag.
Tänkte jag skulle försöka hitta något gym som inte krävde medlemskap men det gick inte. 
Det lägsta jag kunde få gå ner till var ett helt månadskort och det kändes lite saftigt när jag bara skulle använda det 1-2 gånger.

Det fick bli en vilodag till. Det ser ut som det ska bli lite varmare i morgon igen och inget regn så jag hoppas på att kunna få en lite längre tur då.
Det blev till att hutra hemma i lägenheten i stort set hela dagen idag och bara slappa.
Emilia var pigg och glad och hungrig som bara den trots att vi inte kommit ut någonting idag.
Hon har käkat hela dagen och verkar inte ha någon botten.





































Håller tumarna för fint väder i morgon.

Inga kommentarer: