lördag 9 januari 2016

Distanspass

Idag blev det ett 3,5 timmes långt och lugnt distanspass i fint väder. 
Började med att köra ut på Järvafältet och sen vidare mot Kallhäll. 
Tog min vanliga runda längs med vattnet hela vägen till Alvik.
Det är riktigt fint nu med all snö. Hoppas det håller i sig.
Blev lite kallt om fingrarna på slutet. Verkar som mina handskar inte klarar kalare än -10 grader. 
Blev riktigt seg och tröt på slutet också så jag blev tvungen att äta när det bara var 5 km kvar.
Hade hoppats på att klara hela rundan utan käk idag då jag tog det ganska lugnt.
På kvällen bar det iväg till Mattias och Eriqa på middag.
Mattias och jag gillar trancmusik och Mattias håller på och mixar lite egen musik. Så vi fastnade i hans mixer program och höll på att leka runt lite.
Riktigt kul.

Inga kommentarer: