lördag 12 december 2015

4x4 på 400 watt och Lek & bus

Idag blev det sovmorgon då jag för en gång skull inte behövde någon veckarklocka och ungarna var hos svärföräldrarna.
Så skönt att äntligen få sova ut lite.
På dagen så var det födelsedags kalas på Lek & bus vid Infracity.
Oskars kompis Denice fyllde år så vi var bjudna ditt.
Kul ställe och springa runt på.
Denice familj hade fixat riktigt fint för alla barnen och alla var på tophumör.
Lilla Emilia fick också leka runt och hon verkade nöjd med det.
När vi kom hem så blev det till att hoppa upp på Monarken och köra ett 4x4 pass på 400watt.
Gick dock inte så bra då jag precis hade haft ett lågt blodsocker på 3,2.
Min diabetes har strulat lite här de senaste veckorna. Oftast har det vart att mitt blodsocker har varit ovanligt högt trots att jag käkat mindre än vanligt.

Nu var det högt på morgonen och vid lunch men sen efter att jag hoppat runt på Lek och Bus så var det superlågt trots att jag inte tagit något insulin.
Hade dock bytt ut mitt insulin så jag börjar undra om den gamla ampullerna jag kört förut har blivit dåliga då jag varit hög de sista veckorna.

Sen kan det vara en kombination av att det varit lite småstresigt och lite sova.

Får hoppas på sovmorgon igen i morgon och sen ut och cykla lite lugnt på dagen.

Inga kommentarer: