tisdag 10 november 2015

LCHF diet och 4x4 intervaller

Ikväll blev det LCHF diet. Var på Djurgårdsbrunns Värdshus och åt en 4:a rätters med familjen.
Blev en sotad kryddlax till förrätt.
Fortsatte med en grillad oxfilé som huvudrätt. Den där lilla potatisgratängen var för hela familjen.
Sen fortsatte vi med en ostbuffe till mellanrätt.
Och avslutade med en mörk chokladmousse till efterrätt.
Vart inte många kolhydrater där inte. Men det var grymt gott. 

När vi kom hem så var det dags att bränna bort de få små kolhydraterna jag fått i mig så jag hoppa upp på Monarken och brände av ett 4x4 pass på 400 watt.
Det gick väl sådär. Klara de 2 första utan fuskvila och på de 2 sista så fick jag ta en 15 sekunders paus för att orka dra runt benen.

Skönt ändå att jag orkade ta mig upp på Monarken över huvud taget för jag kände mig ganska trött ikväll.

Inga kommentarer: