fredag 27 november 2015

Julhandla på Mall of Scandinavia

Idag blev det vilodag. Drog med familjen till Mall of Scandinavia för att julhandla lite och se om det var något att ha det nya köpcentrumet.

Var grymt mycket folk och att gå med hela familjen var inte optimalt.
Vi fick faktiskt ingenting köpt.
Oskar hitta en del saker i Lego och Disney affären men mycket mer var det inte.
Blev en hektisk middag och sen lite efterrätt.
Jag förstår nu varför jag aldrig är i stan något mer.
Det är ju bara jobbigt och traska runt och trängas med folk.

Det är lättare och bara sitta hemma i lugn och ro och beställa på nätet.
 
Nu blir det hem och sova och återhämta sig till Smécrossen som går i Eskilstuna i morgon.
Får hoppas att jag får håla mig frisk bara, börjar nämligen känna mig lite krasslig.
Inte så konstigt när jag sovit så lite och hela familjen har varit sjuk.

Inga kommentarer: