måndag 30 november 2015

Ingen Kringelcrossen heller

Hade en liten förhoppning om att kunna vara frisk idag då det kändes helt ok på kvällen när jag la mig igår.
Dock så var jag fortfarande täppt i näsan när jag vaknade så det var lika bra att stå över.
Lite surt när jag äntligen fått en cross så han jag bara köra en helg innan det var slut för året.

Ja ja den håller till nästa år också.
Blev en del sistandes vid datorn idag. Installerade om jobbdatorn till Windows 10 Enterprise och körde in Hyper-V och har nu installerat in en Windows Server 2012r2 DC och en Windows 2012 R2 med MDT 2013 update 1.
Ska nog labba lite med SCCM också så jag inte glömmer det också.

Han med en födelsedagsmiddag hos föräldrarna och lite klippning också så nu är jag fin igen.
Familjen var såklart med och lilla Emilia var på klätterhumör som vanligt.

Inga kommentarer: