fredag 23 oktober 2015

Test av CX SM banan

Ikväll fick det bli test av CX SM banan ute vid Stora Skuggan. Det var ansdra gången som jag körde på min nya Specialized Crux pro race.
Var grymt kul att köra, synd att jag inte hunnit köra mer på hojen för det hade nog behövts.
Blev 4 varv på banan varva ett lite hårdare. Kom in på 7:40 men det fanns nog lite mer att ge för jag tog det lite lugnt i början och på slutet.
Kul bana men den var ganska slagig, hade inte suttit helt fel med ett par tuber på den banan.
Det är en del som har kört idag och Calle Friberg leder ganska övertygande på Strava än så länge.




















Efter körningen så hjälpte jag till att banda banan lite. Så nu är nog det mesta klart tills i morgon.


























Blev ett ganska bra väckpass inför i morgon så nu är det bara att gå och lägga sig och hoppas på att jag får sova ut.

Inga kommentarer: