torsdag 8 oktober 2015

Shimano XC90 och Scott Premium skor till salu

Nu har jag kommit till skohyllan och rensat lite. Det som är till salu nu är först ett par splitter nya Shimano XC90 i storlek 44,5. Det är Shimanos värstingsko som man kan värma sulan på så att den formar sig efter foten. De är aldrig använda. Nypris för de här är 3100:- och jag säljer dem för endast 2000:- och då ingår ett par shimanoklossar.






















Sen har jag ett par Scott Premium MTB skor i storlek 44,5 med HMX kolfibersula. Nypris för de var över 2000:- säljer de nu för 200:- med Shimano SPD klossar till.






















Sist men inte minst har jag ett par Scott Premium landsvägsskor  i storlek 44,5 med HMX kolfibersula. Nypris för de varöver 2000:- säljer de för endast 300:- med Look KEO klossar till.






















Grymt fina skor till grymt bra pris så det är bara att komma och köpa.






































Har hunnit med lite träning idag också. Fick bli 4x4 på 400watt idag på Monarken. Klara alla utan fuskpaus så det var skönt. Hade ju en hel hejarklack så då är det klart att jag måste ta i lite extra.


Inga kommentarer: