torsdag 1 oktober 2015

Första dagen på Retune efter pappaledigheten

Idag var pappaledigheten slut och det var dags att gå tillbaka och jobba på Retune.
De där 3 månaderna gick grymt fort. 
Det känns som det precis hade börjat.
Emilia har ju hunnit börjat krypa och jollra en massa. Hon är nästan påväg att börja gå och har lärt sig att ställa sig upp och bara hålla i sig med en arm.
Ja det har gott framåt för den här lilla sötnosen.
Det kändes ändå bra att få arbeta lite och komma in i IT världen igen. Jag får ju inte tappa för mycket där heller, men helst vill jag vara med familjen och se de små växa upp.
Kanske ska börja ta med dem till jobbet, både Oskar och Emilia gillar att pilla med datorer.

Dagens träning blev ett varv runt Nick spåret.
Hade hoppats på att komma under 30 minuter men benen räckte inte till.
Det började bli mörkt också så jag vågade inte stå på så mycket i skogen för det var grymt halt ikväll. 
Vet inte om min teknik var dålig idag för jag tyckte jag halka runt ovanligt mycket.
Fick en tid på 33:41 så det var inte mycket att hurra för.
Får försöka ta ett snabbt varv där innan det blir för mörkt.

Inga kommentarer: