torsdag 3 september 2015

Packat och klart inför Bockstensturen

Nu är det packat och klart inför Bockstensturen. I morgon drar teamet iväg för att köra den 8:e och näst sista deltävlingen i Långloppscupen.






















Bockstensturen är den längsta av deltävlingarna i Långloppscupen med sina 100 km och är därmed en av de hårdaste då den har en hel del tekniska partier i sig också.
Det brukar ofta passa mig när det är lite längre och jag har oftast kört ganska bra på Bockstensturen så jag hoppas att benen skall vara med mig i år.

Jag har faktiskt lyckats ta några pallplatser genom åren på just Bockstensturen och det skulle vara kul att lyckas med det igen.






















Hoppas mina ben tycker lika dant. Det lär bli grymt svårt då det är ett gettingbo i H30 med många riktigt starka gubbar och min form kanske inte är den bästa. Men jag ska ge allt så får vi se hur långt jag kommer. Kul ska det bli hur som.

Inga kommentarer: