torsdag 17 september 2015

Nattpass Väsjöbacken

Idag kom jag äntligen ut dock väldigt sent. Eva skulle ut med jobbet och äta middag och jag skulle ta hand om Oskar och Emilia då.

Kom ut runt 22:30 och cykla först till Upplands Väsby för att lämna tillbaka ett chip som jag hade lånat.
Körde vidare mot Vallentuna. Tur att jag hunnit ladda lampan annars hade det blivit väldigt mörkt.
Lite snygg belysning över motorvägen var det också.
Hade ett ärende där också. På väg hem så fick det bli ett par intervaller uppför Väsjöbacken också.
Tog inte i för kung och fosterland utan körde på tröskeln bara för att se om det gick att belasta benen. Kändes helt ok, det kändes att jag hade ett sår på benet men det sved bara lite gran så det verkar vara lugnt att köra.

Kom hem vid 01:00 så jag fick ihop ca 2,5 timme ute på vägarna här mitt i natten.

Inga kommentarer: