torsdag 16 juli 2015

SMhäng vid Isaberg

Idag var det vilodag för mig då jag kört halvhårt både igår och i förgår på banorna här nere vid Isaberg.
Blev en heldag runt banorna i alla fall då jag skulle hämta nummerlappar och se till att vi fick en bra plats att stå på med bussen och alla tält.























Trots att jag hade vilodag så blev det några varv på XCE banan. Körde väldigt lugnt men jag hade lite beslutsångest över dubbelhoppet. Det såg grymt lätt ut och det var inte så högt men ändå så fega jag. Lyckades bara wheela över och det var ingen fara. Lite mer fart så är det klart. Tyvärr får man inte köra i morgon och jag vet inte om jag ska våga chansa när jag inte satt den förut.
Så här ska det se ut när den sätts.
Martin Eriksson ifrån CRT teamet visade hur man skulle köra i BMX banan också. Nu är det bara att apa efter så ska det gå bra i morgon på XCO tävlingen.



Blev en hel del lek med familjen när vi var där också då de både har en fin park och en bra badplats där. Nu blir det till att ladda inför morgondagen. Kl 10:31:45 går min start sen får jag se hur långt jag kan komma.

Inga kommentarer: