måndag 4 maj 2015

Shimano, SRAM och DT prylar till salu

Rensade garderoben lite gran och hittade lite saker som jag inte använder som kan komma till nytta för någon annan kanske.

Det jag har nu till salu är 2 stycken Shimano XTR ICE Skivbromsskivor 160mm. Lite använda. Butikspris 500:- styck jag säljer dem för endast 200:- styck.

Sen har jag en Extralite sadelstolpsklämma i 34,9mm, nypris runt 200:- säljer dem för endast 40:-.
En KCNC sadelstolpsklämma i 38,2mm, nypris 100:- säljer dem för endast 20:-.






















Har en SRAM PC 1091R kedja helt ny i kartong och aldrig använd. Nypris 450:- säljer den för endast 200:-

En Avid Professional Bleed Kit helt ny i kartong och aldrig använd. Nypris 550:- säljer den för endast 200:-

Ett SRAM BB Pressfit 30 lager helt ny i kartong och aldrig använd. Nypris 350:- säljer den för endast 150:-

Ett par DT skivbromsadaptrar för att kunna köra 6 bults skiva på Centerlock nav. Nypris 150:- säljer den för endast 40:-

2 par DT Swiss  RWS Titan snabbkopplingar för MTB och 1 bak för Landsväg. Helt ny i kartong och aldrig använd. Nypris 1200:- paret  säljer dem för endast 300:- paret. 70:- för landsvägskopplingen






















Sen har jag 5 stycken helt nya Tune 750mm flaskor. Nypris 40:- säljer dem för endast 10:- styck.






































Det var allt för den här gången

Inga kommentarer: