söndag 17 maj 2015

4x4 på 410 watt

Vädret hade mer att önska idag så det fick bli till att köra Monark idag.
Tänkte att jag gör ett försök på 410 watt igen på 4x4.
Första gick bra men redan på andra fick jag börja ställa mig upp efter 3 minuter.
3:e då fick jag ställa mig upp redan efter 2 minuter och trodde det skulle vara kört.
Men jag lyckades härda ut. Brukar inte klara det när jag får ställa mig upp så tidigt så det var skönt.

Tänkte att nu är det bara en kvar så den borde jag klara på bara ren vilja.
Tyvärr orka jag bara 2,5 minuter sen sa det stop.
1,5 minut var aldeles för långt för att orka härda ut så det fick bli en liten fuskpaus.
Surt nu när jag var så nära.

Resten av dagen har spenderats med familjen.
Vi tog en vända till lekland här i Sollentuna med Oskars kompis Anton.
Emilia passade på att somna i mitt knä medan Oskar var ute och lekte.
På eftermiddagen blev det lite 17 maj firande då Evas mor kommer ifrån Norge.
Blev inget Skansen i år då det var så kallt och regnit.
Vi tog en middag på Texas Long Horn.
Satt riktigt fint med en stor köttbit.

Inga kommentarer: