måndag 16 februari 2015

Cykloteket Racing Team fotografering

Idag var det lite fotografering för ett event på lunchen. Jag skulle agera långloppscyklist och ta mig runt lite hinder och svängar och sprätta upp för några backar för att få lite fina bilder.

Ska bli kul och se hur det blir. 
Blir inte så mycket mer träning än det idag då jag börjat känna mig lite krasslig. Blev inte så mycket sova i helgen så jag har nog lite att ta igen.

Får se om jag kan komma isäng i tid idag och sova ut så jag blir frisk igen.
Det är så där irriterande när man är småsjuk så det inte går och träna men inte tillräckligt för att jag vill stanna hemma ifrån jobbet.
Det brukar ta så lång tid att friskna till helt då när jag inte hinner vila ut ordentligt.

Får se hur jag känner mig i morgon, ibland när jag har tur räcker det med att bara få sova ut en dag.


Inga kommentarer: