söndag 14 december 2014

Järvafältet skogslöpning

Testade på att springa lite i skogen igen. Tänkte att jag skulle få så lite transportsträcka så möjligt så jag sprang upp i skogen så fort jag kom till Järvafältet.

Hade kommit ut lite väl sent så det mörkna ganska snabbt. Försökte hålla lite tempo i början men när jag knappt såg stigen blev det lite svårt.

Försökte springa mot biljudet då jag trodde jag skulle komma ut vid E4 men hamna vid motorcross banan i stället.
Då var det bara till att ta grusvägarna hem så jag inte skulle bli helt vilse i skogen.

På kvällen kom Stefan med familj över på middag.
Blev en trevlig kväll med middag och lite TV spel. 
Oskar och Zara fastnade med Infinity 2 på PS4:an och verkade vilja spela hela natten.
Det får vi ta och göra om snart.

Inga kommentarer: