söndag 16 november 2014

Sweden Bike Expo dag 3

Idag var sista dagen av Sweden Bike Expo. Idag fick jag vara själv i Lidingöloppets MTB monter men det gick bra.
Träffa en massa glada cyklister som var intresserade av att köra.
Han inte med att gå runt och titta så mycket idag då jag skulle på CRT möte senare på eftermiddagen. Blev dock ett besök i Aktivus monter där jag testade att köra ett maxtest på 1 minut på deras Monark cykel med Garmin Vector pedaler.
Körde efter Victor som har ett grymt klipp i benen, han var nog en av de som tryckte mest Watt idag.






















Själv körde jag lite lägre Watt totalt men kom nog lite högre W/kg då jag väger lite mindre.
Snitta 610 watt och fick 7,36 W/kg så det får jag vara ganska nöjd med då jag knappt tränat något i oktober och precis kommit igång med träningen igen.
Rekordet för helgen var 8,36W/kg så jag var hela 1W/kg efter men jag låg ganska högt upp ändå, lite träning på det sen så.

Han med ett kort pass idag också. Körde 2 vav runt Rösjön och sen blev det 3 varv runt Blåa Spåret och ett varv runt Flowride.






































Fick en skaplig tid på Blåa Spåret trots att jag inte maxade totalt så det var lite kul att formen inte gott helt ner i botten efter all vila ifrån träningen.

Inga kommentarer: