torsdag 6 november 2014

Nu har 2015 års träning dragit igång

Nu har det varit vila ifrån träningen hela oktober.
Det jag har hållit igång med för att inte gå ner mig totalt är Kompiscrossen och Norrort Lightbulb annars har det inte varit så mycket.

Dock så har det varit väldigt mycket på jobbet med en hel del övertid. Här hemma har det varit mycket med en massa SCCM 2012 plugg och en stackars gravid sambo.

Den där riktiga vilan som jag hade hoppats på har tyvärr inte infinit sig så jag är fortfarande ganska trött.
Hoppas jag orkar bli klar med SCCM 2012 certet innan novembers slut så jag kan lugna ner mig lite.

Nu ska jag ta det lite lugnt framför TV:n innan det är dags att plugga igen.
Blev Lyxfällan och ytterligare ett pucko som vida övertrakasserar sina tillgångar.



Inga kommentarer: