måndag 24 november 2014

Löpning och träning med Oskar

Idag blev det lite löpning fram och tillbaks till jobbet.
Körde riktigt lugnt till jobbet idag. På vägen hem så skulle jag köra på som vanligt men idag fick jag sådär ont i bröstet som jag fick för något år sen.
Fick dra ner lite på tempot men fick en skaplig tid ändå på 17:29.
Vet inte varför jag fick ont i bröstet idag. Tyckte jag värmde upp ganska bra och gjorde ingen chockstart men det ville sig inte riktigt ändå.
När jag kom hem så var det Oskar som ville träna. Han har en förkärlek till att hoppa runt i våran säng.
Och det är inte lite han hoppar heller. Han kan hålla på oavbrutet i 10-15 minuter.
Han fällde en rolig kommentar när Eva hade lämnat sängen. Nu kan du kasta mig för nu är inte mamma där. (Oskar brukar tycka att det är kul när jag slänger honom i sängen)

Inga kommentarer: